nevzatilarslan arkadaşlar ben bu yamayı import ladım ama . oyunda kanalların ambleminin olması gereken yerler beyaz buna bi çözüm bulurmusunuz acİL mümkünse . . .
nevzatilarslan tmm zaten masaüstüne kaydettim...daha sonra masaüstünden alıp yapıstırdım impoart yaptıgıklarımı
ysrcn67 arkdaşlar ben kopyaladım dat ın içine ama eps 6 kapanıo oyuna girerken 2-3 kez baştan denedm gene olmuo nerde hatam war yardım edin lütfen!!!!