arkadaslar dkz ile kendime gol sesi yaptım gol olduktan sonra ekledigim müzikler caldı buraya kadar hersey iyi ama müzik bittikten sonra durup dururken yeniden gol olmus gibi sesler cıkıyor ve müzik calıyor....dkz den girip dosyaları caldıgımda da yanında repeat die bisi cıkıo nasıl düzeltebilirm acaba yardımcı olursanız sewinirim