FifaMen EA bizi demo konusunda bekletedursun video yayınlamaktan da geri kalmıyor. http://www.game1.nl/gamevideos/videos/gameplay/4174/Fifa-08---Gameplay.html
Immune Yavrum Ronaldo asmış yine :cool: Yanlız bana fileler bi garip geldi.Sanki eski tellere dönülmüş gibi :rolleyes:
CVZ tşkkr edrim bu vidyo için ama pc de grafikle r bunu kadar ii olmıycak bence yyine fiffa 07 gibi olcak galiba ööle deil mi?
R9_ozankutlu dx 10 ekran kartları boşuna mı çıktı ea istese şimdi fifa 08 i pc yede hd olarak çıkarabilir ama dx9 mod olmak şartıyla yoksa mağdur oluruz:D
Matias Ariel Fernandez **pff tamm grafik falan güzelde oynanabilirlik yine kötü BENCE adamlar robot gibi walla ne diim şimdi beni eleştirebilirsin ama BU SADECE BENIM KISISEL FIKRIM burasıda bir forum olduğuna göre düşüncelerimi saygı çerçevesi içinde dile getirebilirim değilmi;)**
R9_ozankutlu Orjinal Mesajı Yazan: S.C.H.A.T pff tamm grafik falan güzelde oynanabilirlik yine kötü BENCE adamlar robot gibi walla ne diim şimdi beni eleştirebilirsin ama BU SADECE BENIM KISISEL FIKRIM burasıda bir forum olduğuna göre düşüncelerimi saygı çerçevesi içinde dile getirebilirim değilmi;) PC de grafikler de güzel olmayacağına göre 0 a 0 elde var 0
Matias Ariel Fernandez Orjinal Mesajı Yazan: R9_ozankutlu Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: S.C.H.A.T pff tamm grafik falan güzelde oynanabilirlik yine kötü BENCE adamlar robot gibi walla ne diim şimdi beni eleştirebilirsin ama BU SADECE BENIM KISISEL FIKRIM burasıda bir forum olduğuna göre düşüncelerimi saygı çerçevesi içinde dile getirebilirim değilmi;) PC de grafikler de güzel olmayacağına göre 0 a 0 elde var 0 doru söze ne denirki..
R9_ozankutlu Bide benim diikkatimi çeken oyuna o kadar hareket eklemişler ama cristiano ronaldoyla adam geçerken hareket falan yapmıyorlar klasik sağ sol yaparak geçiyorlarlar acaba hareketler sadece 2 3 oyuncu da mı var?