serginho_20 arkdaşalar bi konu daha açmıştım önceden bakan olmadı mesela bitmap dosyası var oyuncnun elinizde O-editle yaparken açtığımız bin dosyası olmuyooo ne yapabilirim yardımlarınızı bekliorm