Font değiştirdiğin zaman oyundan atmaz,maça girerken kadroların gözükmemesinin nedeni belgelerimdeki 'squads' dosyasından kaynaklanır.CM07 kullanıcaksan oyuncu değişiklikleri,kadroları CM'den yapmanı tavsiye ederim,zira hem oyundan kadroları değiştirip kaydedersen ve CM'den oyuna yüklemeler yapmaya kalkarsan çakıştığı için buna izin vermez.Ben oyun içindeyken kadrolarla oynamıyorum,save etmiyorum,dolayısıyla belgelerimde squads dosyam yok,böylece CM deki bütün değişiklikleri rahatça yapabiliyorum,atma,kadro göstermeme v.s. olaylarla karşılaşmıyorum,iyi oyunlar..