Orjinal Mesajı Yazan: ua93berkay
biz hep forumda dolaşıyruz ve hatalı başlıklara rastlıyoruz bunu en çok yeni kayıt olanlar yapıo hepsini büyük yazınca dikkat çektini sanıyorlar ama dikkat deil tepki çekiyorlar biz de kayıt olanların bi forum kurallarını baştan okumalarını rica ediyoruz
saygılarımla
Ya hiç kusura bakma da komedisin ya :D
Bir kere konunun pes 6'yla ne alakası var ?
İkincisi "Kayıt olanların forum kurallarını okumasını rica ediyoruz" diye konu mu açılır ? İlla açılacaksa yöneticiler duyurular bölümüne açar.O da çok gerekliyse tabi.
Bence sen forum kurallarını baştan aşağı bi oku ha ne dersin ? :rolleyes:
Ayrıca ua_93 ya avatarını değiştir ya da yakında değiştirir yöneticiler.