Arkadaşlar Fifa Career Cheater bildiğiniz gibi Manager Mod'da parayı arttırmak için kullanılıyor.
Fakat Cretion Master'ı kullanıp oyunu edit'ledikten sonra bu cheater manager modu göstermiyor.
Yani para nakli yapamıyoruz Cretion'ı kullanınca.
Bunun bir çözümü var mı ? Ya da parayı arttırmanın başka bir yolu var mı ?
Bir yol daha vardı fakat sonradan paran eksiye düşüyordu.
Ne yapmalıyım ?
Şimdiden sağolun.