soel77 ben yukledigimmde pure footballa calısmadı 07/08 edition.Normal Mac Oynuabiliyordum ancak maneger modda atma söz konusu oluyor.Bu Yuzden Oyunu tamamen silip Sace Pure Footballa oynamanı tercih ederim.
erdembjk Kerem arkadaşım Fifa 08 edition yaman tıkır tıkır çalışıyor ama hakikaten çok sorun çıkartıyor bu pure football yaması.Bir de edition yamanda çimler daha yeşil parlak ve güzel duruyor.