Maçı kendi açımdan özetlemem gerekirse.
Kaleden başlayım, Volkan çok güzel bi maç çıkardı spikerin deyimi çok yerinde ' çok temiz ' oynadı. 2 tane uçtugu pozisyon volkan'ın klasik davranışlarıydı. sanırım 1 pozisyonda anlaşmazlık oldu ama büyük bi tehlike olmadı sonuçta.
Defans göbeklere gelecek olursam gerçekten son 3-4 yıldır böyle bi uyum böyle bi ikili görmemiştim ben kesinlkle sıfır hatayla oynadılar. pek ileride oynadılar kısa paslarla daha iyi ileriye oynucak adamlarla oynadılar.
Carlos bi kere hiç bişi yapmamış gb gözüksede onların sağ kanatlarını çok snirini bozdugu ve onları oyundan soğuttugu ap açık belli. taraftarlarınıda çok sinir etti.
Önder çok iyi kademeler yaptı tek sorunu sanıırım pasları ve gereksiz çalımlarıydı o da büyük bi tehlikeye yol açmadı zaten.
FB takımında tek kötü oynayan aurelio'ydu belki de ondan beklentilerimiz çok yüksekti bu yüzden böyle konuşuyoruz daha iyi olabilirdi.
Alex her zaman ki gibiydi koşmadı ama klaslıgını gösterdi ayrıca sürekli takım arkdşlarıyla konuşması dikkatimi çekti.
Deniz belkide hayatının maçını oynadı ilk yarı pas hataları yaptı ama ikinci yarı o bile yoktu. helal olsun diyorm aurelio'nun tutuklugunu çok iyi kapattı inanılmazdı parmak ısıttı diebilirim.
Kezmandan beklentilerim yüksekti ama gene pek varlık gösteremedi. ama attıgı gol ligde onu kendine getirtebilir.
Deivide gelirsek o da çok istiyor çok koştu pres yaptı ama ötesinde etkili değildi kafa şutu( rıdvanın değimiyle :D ) gol olsa daha iyi oynayabilirdi.
Tümer çok kötüydü bana göre ama böle bi galibiyette pekte umrumda değil bu durumu :D
Ayrıca Colin bu takımda ilk 11 de oynayabilcek oyuncu inşallah kontra atak futbolu gerektiğinde işimize yarar.
Zico hata yapmadı takımı çok iyi disipline sokmuş çok iyi hazırlamış.. tebrik ediyorum fb'yi tabi öenmli olan bundan sonraki maçlar inşallah güzel bi kurayla ilk ikide yer alırız.