FifaMen İnter-Barcelona Maçından Görüntüler http://www.youtube.com/v/xpDCSpDI5ZQ>http://www.youtube.com/v/xpDCSpDI5ZQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
FifaMen Arkadaşlar video Youtube videosuydu ayrıca oyun çıkalı yaklaşık 5 ay oldu. Hala FIFA 08'i oynamayıp merak eden varsa o ayrı tabi:)