saydam Her sene futbolculara yeni hareketler veriyorlar ama bu oyunda her sey topa duyarlı calışıyor goller oyuncuların hareketleri vs vs hepsi yani bu hareketleri yedirebildiginiz bir an oldumu hiç... varsa benimle paylaşırsaniz sevinirim hatta videolarınız varsa ekleyin lütfen.. Ronaldinyo nun meshur hareketinde hic karsıdaki oyuncunun saga gittigini yani harketi yedigini gördünüzmü acabaaaa...
N.G. BARISH Ronaldinhonun topu sag gösterip sola cekmesini gördüm. Daha bugün youtubeda FIFA4FANS sitesinde yapilan haftanin golü videosunda izledim. Hareketi yedirdigi adamda saga gitmisti, yani numarayi yemisti.
saydam bunun fifa08 le alakası yok 07 dede bir cok hareket var ama yapınca adamlar odun gibi bakıyor sana
salyum ben baya fink atırıom isterseniz online oynayalım gösterirseniz nası video haline getirebilecegimizi ben paylaşırım
salyum ben baya fink atırıom isterseniz online oynayalım gösterirseniz nası video haline getirebilecegimizi ben paylaşırım ronaldinho nun harekete gelince multiplayer da cok oluyo oo bilgisayara karşı biraz zor foul yapıyo bilgisayar