umuteleven merhaba.arkadaslar benim joypad calışmıyor. oyun oynarken bilmiyorum biryere mi bastım bi anda hiçbir tusu calısmamaya basladı. pc joypadi tanıyor ama oyuna girince hiçbir sekilde tuşlar işe yaramıyor. sizce sorun nedir?yardımcı olursanız sevinirim.
ua_93 pes 6 nın yüklü olduğu klasöre gir settings i aç player 2 ye joypadı seç sorun halledilmiştir iyi oyunlar:)