EBA79 Arkadaşlar bence fenerbahçe'ye Marsilyadaki forvet D. Cisse Fenerbahçe çok uygun bir forvet Sizce Kim Olabilir. (mevkii farketmez)
FifaMen Yahu fifa 07 de bir oyuncuyu takımda görmek istersek,takım yönetimine girip transferlerden istediğimizi alırız,kolay bir iş bu:DAlınma ama biraz saçma bi konu olmuş bence...
EBA79 ben sadece sizin fikrinizi almak istedim benim listemde 10 tane forvet var zigic,cisse,mirallas,henry,cladio,dixon,goeke,rooney,alves,ronaldo hangisi iyi???
kanlikartal arkadasım bende fb ile oynuyom ama o kadar unlu yıldız transferı yapmadım walla cok sacma olur henry yada rooneyı alırsan ben ve kuzenım ıkımız fb ıle oynuyoz gercek hayattakı gıbı 6+ yabancı transferı yapıoz hersey gercekcı bızım fifa 07 de bence sızde oyle yapın derım cok guzel oluyo ama cısseyı al bence bıde ıstersen hailil altıntopuda labılırın;)
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: EBA79 ben sadece sizin fikrinizi almak istedim benim listemde 10 tane forvet var zigic,cisse,mirallas,henry,cladio,dixon,goeke,rooney,alves,ronaldo hangisi iyi??? ii sallamışın hee belki bn yanılıorumdur ama zigic i fifada hiç görmedim nerde gördüyse bizede sölede bizde bulalım
EBA79 Sen önce ağzını topla sizin şaban ne yapıyo Mateja Kezman Fenerbahçe'nin en iyi oyuncusu onun yanına bomba bi isim getiricem zaten ADRIANO
mol lezban ne kardes koskoca kezmana oyle soyleyemezsın neyse kezmannın yanına sadece hayal ama olsun c.ronaldo iyiy gıder
Oq8ZH2N ben fenerbahcede kezmanın yanında ümit karan veya gökhan ünalı takımda görmek isterim ama adrianoda bu sene fenerde rahat olun