95_kaan_45 http://fifa08.ea.com/uk/ bende demoyu bekliyorum ama burda 08 hakkında bikaç yazı varbugün yeni bölüm eklemişler siteye studio insider.
Eagle_Claw Bu saatte demo mu çıkar daha kargalar b.kunu yemedi:D:D az bekleyin bugün çıkcaksa öğle vakti çıkar yada herzamanki gibi ertelenir.
cersey Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis dünde dediğim gibi saat 5 gibi çıkar demo...neyse sabredelim muradımıza erelim :) tamama çıkmazsa ea yı basıcam alıcam cdleri:D
...TeHLiKeLi... **Beyler Atladığınız Birşey Var Saat Farkı Şimdi EA Sports un Merkez Binası Kanadada Türkiyeyle Kanada Arasındaki Saat Farkını Atlamayalım Bizde Gece Onlarda Gündüz :) **
cersey Orjinal Mesajı Yazan: Mr.DaNGeR Beyler Atladığınız Birşey Var Saat Farkı Şimdi EA Sports un Merkez Binası Kanadada Türkiyeyle Kanada Arasındaki Saat Farkını Atlamayalım Bizde Gece Onlarda Gündüz :) doğru aslında ama şu anlarda onlar akşam yani çıkartmaları gerekiyordu
Burakreis abi aramızda 7 saatlik fark var..saat suan onlarda gece 4 onların saati ile 12 de yayınlasar bizde saat 7 olcak :D hade geçmiş olaa... :D:D
fenerli1907 demo çıkıştarihi 29 ağustos 00:00 01:30 arası çıkacak ahanda burya yazıyorum........ bide demonun çıkışnı hep gece beklemeliyiz bizde gündüz 5 onlarda gece 5 oluyor yani kimse kalkıp sabaha karşı 5 te demo atmaz siteyee...D:D:D:):)
cersey Orjinal Mesajı Yazan: fenerli1907 demo çıkıştarihi 29 ağustos 00:00 01:30 arası çıkacak ahanda burya yazıyorum........ bide demonun çıkışnı hep gece beklemeliyiz bizde gündüz 5 onlarda gece 5 oluyor yani kimse kalkıp sabaha karşı 5 te demo atmaz siteyee...D:D:D:):) tmm