Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Nerden bu kadar emin olabiliyorsunuz ki ya :) Sabredin bekleyin biraz di mi ? Tamam biz de heyecanlıyız da..Peşin yargı yapmayalım hemen.
Samet'e katılıyorum. Tamam EA Uefa 06\07 de demoyu çıkarmayarak büyük bir yanlış yaptı. Ancak bu sefer ortalıkda dolaşan tarihler ve daha büyük bir oyun karşımızda. Uefa bi ara oyunuydu,Fifa ise yıllarca oynanabilecek kapasitede 2 kat daha geniş bir oyun ve dünya çapında tanınırlığı daha fazla. O yüzden demonun çıkmayacağı görüşüne katılmıyorum,EA böyle bir hata yapmaz bence...