Hamachiden oynama hayalleri olan arkadaşlara üzülerek söylüyorum ki landan oynamak için de orjinal oyun almanız gerekecek.Konami böyle basit bir noktayı gözden kaçırmaz inanın bana ;)
Önemsiz ve küçük sayılabilecek o kadar şeye para veriyoruz ki.Neden bu oyunu orjinal almaya paramız yetmesin.PES piyasadaki oyunlara kıyasla orjinali alınası bir oyun değil mi ?