ewerad ben yapmayı düşünüyorum aslında bu yama ingiltere ağırlıklı fransa,ingiltere ve italya ligini kapsayacak ama bunun için ayrı konu açıcam.
omergormez Orjinal Mesajı Yazan: Hilario ben yaptim bile ,ama transfer sezonu kapana kadar bekliyorum. okk.kardeş bekliyorum