MacTavish Ea nın resmi forumlarında demo için bu isimler dolaşıyordu bende sizlerle paylaşmak istedim. *Barcelona *Manchester United *New York Red bulls *Bayern Munich *Marseille New York Red bulls nerden çıktı diyenlere aşağıdaki ps3 videosu yardımcı olabilir. Video İçin ---> TIKLA
Matias Ariel Fernandez Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Ea nın resmi forumlarında demo için bu isimler dolaşıyordu bende sizlerle paylaşmak istedim. *Barcelona *Manchester United *New York Red bulls *Bayern Munich *Marseille New York Red bulls nerden çıktı diyenlere aşağıdaki ps3 videosu yardımcı olabilir. Video İçin ---> TIKLA paylaşım için sağol..bakalım görücez bu gece veya yarın;)
Kerem Evet , Bence Demosuyla bile Kalpleri feth edecek olan bir FIFA Olacak bu sene az kaldı 00:00'a hadi bakalım :D
tr_iro hersene aynı heycanla gırıyorum demonun harifesine fakat 2003ten berı yıkılıorm umarım bu sefer sewınen taraf ben olcam beklemesı bıle cok guzel :D
uurture Bu amerika sevdası nedir bu adamlar dan 2 seneden beri amerikan ekiplerinden koyuyolar onun yerine koysunlar başka dünyaca ünlü klubü...
...TeHLiKeLi... **Bence Takımlar GüzeL YaLnız Marsille Yerine Lyon Amerikan Ekibi Yerine Galatasaray KonuLsa Daha GüzeL oLurdu !...**
Matias Ariel Fernandez **Arkadaşlar Ea link Download hızı 1 saatte 400 Mb tır bilginiz ola ;) yani Fifa yı 2.5 veya 3 saatte indirebilirsiniz Ea link programıyla ;)**
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® takımlar fena deil man utd ile barca yeter zaten Küçükköyspor bile olsa farketmez,sonuçta o kadar bekledim bu demoyu:D
MacTavish **Batu Küçükköyspor nerden aklına geldi yau:D** **Samet abi bende Andersonun face i olcakmı die merak ediorum..**
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Batu Küçükköyspor nerden aklına geldi yau:D Samet abi bende Andersonun face i olcakmı die merak ediorum.. Çocukluğumdan beri o klübe bi sempati duyuyorum:DNeyse konuyu dağıtmayalım:D