Arkadaşlar çoğu fifacının rastladığı bir sorundur oyun ilk başta rahat çalışır fakat bilgisayara format vb. şeyler olunca tekrar yüklediğimizde donarak çalışır.menü geçişlerinde ve oyun açıldığında kasadan birtakım sesler gelir:D
yapacagınız tek şeyyy...
Bilgisayarım sağa tıkla Donanım/aygıt yöneticisi/disket sürücüleri/disket sürücüsü burdan sağa tıklayıp disket sürücüsünü devre dışı bırakmanız gerekiyor.iyi oyunlar...
+repleri unutmayalım
emeğe saygı...