_Professional_ Pes 6 için Nike ın şu yeni çıkardığı çak istediğin yere sloganlı sarı siyah olan t90 Laser adlı topu bulabilecek veya yapabilecek olan varmı ilgilenen olursa sevinirim şimdiden tşkrler bu kramponu bu da topu ama bana top lazım
_Professional_ Orjinal Mesajı Yazan: ua93berkay o topu biliyorum bi yapmayı denerim tamam mı? tamam yaparsan sevinirim
ScRyedd **Ayakkabısı Var Bende Almıstım 2Hafta Once..oYLe Cak ıstedıgın yere gıbı degıl :D Teknık Lazım :D Topunuda Alırım Yakın Zamanda :D Valla Cok Denedım Ama Oyle Cakmıor..O Vıdeolardakı Cakan Arkadaslarda En Az 25-30 Defa Deniyorlar.. KESINLIKLE**
yilmassh goldsword kardes banada tsl topu lazim ha bide hangi mdl de kullancaz onuda yazsana simdiden saol
pescem kitserverim var ama bu png resim dosyası bunu kitserverde nereye atacağım ilgine teşekkürler...
ua_93 Orjinal Mesajı Yazan: ua_93 kitserverin warsa balls ın içine at yoksa kitserver indir daha nasıl anlatayım balls yazıo kocaman
FeneRli38 arkadaşlar şimdi bunu balls ta nike kolasörüne atın isminide büyuk harfle T90LASER yazım buda map dosyası "Nike T90 Laser","newballmdl.bin ","NIKE\T90LASER.png topun resmi oyun içi
wantad kardeş sana zahmet bide kramponu yapabilirmisin kitservır için sagol arkadaşlar ben yapamadım balls klasörünemi yoksa ball ın içinde nıke klasörünemi diger toplarda numara var bunada numara koycakmıyız bide resmi yenilermisin
_Professional_ arkadaşım saolasın bilgisayarım çökmüştü bir kaç gündür internete giremiyordum teşekkür edemedim konuya giremedim pardon topa gelince emeğine sağlık çok güzel yapmışsın