FM 2007 deki kayıtlı oyunumu,on günlük tatilimi geçireceğim yerdeki kuzenimin evinde oynayabilme şansım var mı?Onun PC de de aynı oyun aynı CD den yüklendi ama ben kendi oyunumu onun Managerinden oynayabilmenin bir yolu var mı onu merak ediyorum.
Ya da kendi kayıtlı oyunumu 10 günlüğüne ordan yönetebilmek için başka bir yol var mı,yani dosyalayıp upload etmek falan gibi diyorum.
Teşekkürler şimdiden Tüm FM Managerlerine.;)