birkansava arkadaşlar çok önemli sorun var Oyunda normal çalışıyo maçlarda gol atıyorum veya faulde falan adamı gösterio çok donmalar oluyor Pc özellikleri 1gb ram ve 256mb ekran kartı daha önce olmuyodu şimdi oluyor nasıl düzeltirim (fifa 2007)
gerillaxil kardeş bu sorun bende de olmuştu cozum buldum duyurulur... aygıt yoneticisinden disket sürücülerini devre dışı bırak rahat rahat oynaa bu kadar emeğe saygı...
birkansava kanka bi tane disk sürücüsü var yada ben bulamadım hangisi sölermisin :D resimli olarak seninkini gösterirmisin yada