crdsa Beckham'ın Man.Utd. formasıyla Chelsea'ye attığı süper bir gol : http://www.youtube.com/v/UfbRVstQ6ts>http://www.youtube.com/v/UfbRVstQ6ts type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Abi bunun neresi vole:s Yarım vole yazsa belki de.. Sadece havada vurulan toplara denmiyor vole. Zidane'ın Leverkusen'a attığı golü hatırla o da vole.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Abi bunun neresi vole:s Yarım vole yazsa belki de.. Sadece havada vurulan toplara denmiyor vole. Zidane'ın Leverkusen'a attığı golü hatırla o da vole. Bu ve bunun gibiler yarım vole diye geçer..
adu Çok güzel gol ya. Vay be eski Beckham'a bak şimdiki paradan başka birşey düşünmeyen Beckham'a bak.