Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Hm öle mi. ikinizin nickide ua93 olunca ve 1 dk arayla msnde konuşur gibi msj yazınca bunu anladım
ya walla deil öle bi şey nie yapıyim benim adım berkay onunki süleyman anlasana olm onun msnsi zaten war bende o bana söledi konu aççağını bende böle yardım ediom yoksa nie öle bi şey yapıyim