Fifa 07 orjinal oyuna sahip olup oynuyamam kendi adımı çok komik bir durum.
Eskiden yaşamama rağmen artık oyuna girmek istediğimde Kaspersky Anti-Virus temp. files içinden bir dosyanın invader olduğuna dağir uyarı veriyor. skip dediğim zamanda bile oyun açılmıyor. Hiç bir şekilde oyun açılamıyor bende oynuyamıyorum. Sorunu daha önce yaşayan veya bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim..