Cesc :s Kendin cvbını vermişsin ya dier Tevez-Fred konusunda. Bi daha böle konu açmanı anlayamadım, cvp vermene rağmen: Orjinal Mesajı Yazan: aanll ARKADAŞLAR NİYE SORUYORSUNUZ TABİKİ:CARLOS TEVEZ
GaSgoine oynayacağın taktiğe göre değişir.ben mesela her zaman kanat futbolu oynattığım için fred tercih ederdim.çünkü hava toplarında daha etkili bi adam.
ceemil tevez kesinlikle,adriano güçlü bi adam ztn onun yanına pas cıkarcak yerden koscak adam lazım o da tevez ama millanı al para yoksa yada cem sultan bnm forvetim ikisi öneririm müthiş ikili :D
jsn fred ben fredı almıstım takıma cok memnun kaldım ama ucuz bı adam ıstıyorsan cska dan vagner lowe al oda ıyı
MaddDogg kadroda zaten Adriano varken eşşek yüküyle para ödeyip yanına adam almaya ne gerek var hiç yoksa altyapının en iyi forvetii koy o kadar parayı bi oyuncuya nasıl veriyosunuz anlamıyorum :D
00Buraq Tevez'i almalısn Fred ve Adriano zaten aynı tip futbolcular tevez senin forvet hattına inanılmaz bi enerji getircektir denemelisn
MeRCiLeSs88 tabi kide tevez ünkü adriano ile tevezle oluşan ikili adriano-fred ikilisinden daha yararlı olur .
MaNiAq FM 08 de Adriano tam bir kazma.. 45'e aldım bi sezon boyunca attığı gol ligde 10 u geçmedi direk sezon sonu satılığa çıkardım. Zaten attığının 3-4 tanesi de penaltıydı :D
rebellious06 kesinlikle dimitar berbatov... sezon ortasında aldım 18 macta 23 gol attı ve geldigi 3 ay en iyi oyuncu seçildi...
onur694 Orjinal Mesajı Yazan: villa19 usta boşver sen onu paran varsa hiç düşünme david villa bendeyken 50 maçta 57 gol attı arkadasa katılıyorum fm de en iyi forvette ilk üçe girer süper bi adam yinede ikisinden birini alacaksan tabiki adriano
yasar162 ben kanouteyi oynatıyorum sevillada adrianonun yanında ama bidahaki sezon owenı almayı düşünüyorum
Sponge_BOB bence adriano nun yanına fred gider adriano hızlı fred uzun tevez işe yara r ama fred kornerlerde boş geçmez :rolleyes: