Evet arkadaşlar ilk olarak 2006da çıkan efsanelerin bulunduğu takıma, 2007de hiç düzenleme yapılmadı, olduğu gibi bırakıldı.
Peki sizce düzenlenirmi kadro? Bilgisi olan varmı?
Peki ya Sizce kimler olmalı?
Lütfen fazla uçmayalım, Elbette Fifada ister Maradona olsun Pele olsun, ancak lisanslarını alamamışlar, Nedeni maddi değil kanaatimce, Ancak Düzenleme yapmaları şart.
Pele, Maradona, Cruyf, Platini olsun isterim ancak sanırım olmayacak bu isimler.
En azından Roberto Baggio, Van Basten, Guilt, Zidane, Paolo Rossi, Alfredo Di Stefano gibi isimler eklenmeli:)
Ve Krankl ile Brehmeninde facelerini yapsınlar bir zahmet...