refleks, maçlarda kaleci olmama neden olan özelliğim :) refleksim çok iyidir de :D
Kaleci olarak örnek aldığım iki isim de bu videoda var. Santiago Canizares ve Peter Schmeichel.
Lobont'un kurtarışı süpermiş.
Coupet'ninki de güzel. Kafayla :D İlginç pozisyonların olduğu birkaç videoda sanki görmüştüm.
2 Numaralı pozisyon (Gordon Banks) bana Taffarel'in kurtarışını hatırlattı (Henry-kafa).
Seaman'ınki ayrı tabii. bomboş giden topu çıkarmış.