Orjinal Mesajı Yazan: serginho_20
edit bölümüne girip 2.sıradaki oyuncu kaydıyla yapabilirsin
hayır kötü seçim. öyle takımlar berbat olur.
master lige gir. karşına gelen seçeneklerin birinde üç şık var : ML takımı, Orjinal kadro, Yeni takım. Bu üçüncüsünü seç. Diğer ayarları da seçtikten sonra senden takım ismi, forması gibi şeyler isteyecek. Bunları istediğin gibi yap. Forma yapmak çok güzel, zevkli. Bunları da ayarladıktan sonra senden oyuncuları ayarlamanı isteyecek. Burada da olan oyuncuların üstünde X e bastıktan sonra bir daha X e basarsan bastığın oyuncuyu silersin. Hepsini sildikten sonra boş yerlere teker teker girip, oyuncuları al. Oyuna başladığında kaydetme bölümüne gir. Save my team seçeneğini seçerek. takımını kaydet. Eğer istersen ML olarak da kaydedebilirsin. Kaydettikten sonra normal maç moduna gir. Senden lig seçmeni istediğinde en alttaki M yi seç. Diğer takımı da seçtikten sonra senden ML takımını seçmeni isteyecek. Kaydettiğin takımını seç. Gerisi normal oynarkenki gibi.