öncelikle fifa orjinal değilse hamachi programı indirmelisin sora bu programı kurup bir ağ adı almalısın. oynayacağın kişidede aynı şekilde hamachi yüklü olması lazım. sora hamachi ye ark. kaydetmen lazım falan gidio öncelikle sen hamachiyi indir ve kur gerisini hamachi olmadan anlatmak hem zor olur hemde sen bişi anlamassın(zamanında hamachi programını kurmadan anlamaya çalıştım tabi bişi anlamadım ordan biliom). bu yüzden önce hamachi yi kur kurduktan sora gerisini anlatırım.
ne kadar olduğunu bilmiom ama kotayı arttırıyor.