LORD OF THE PES &eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Edonanimhaber%2Ecom%2Fm%5F15114271%2Fmpage%5F14%2Fkey%5F%2F%2Ftm%2Ehtm">&eurl=http%3A%2F%2Fforum%2Edonanimhaber%2Ecom%2Fm%5F15114271%2Fmpage%5F14%2Fkey%5F%2F%2Ftm%2Ehtm
Bart Simpson arkadasim elik yazdiya göre bütün bilgiler videolar vs. benim konuma gelecek ama güzel sagol. arda nin face i süper olmus:) hakan sanki 20 yasinda gibi:D
cnkmr **Sankim gerçek gibi yaw!!!Ama Servet dayak yemiş gibi yaw.Ayrıca Arda,Mehmet Aurelio 10 numara olmuş**
fishbone86 saol kardeş. milli takımımızın siyahi ve alakasız oyunculardan oluşan durumdan geldiği görüntüye bakın. neydi be o günler:)
Beirrut oha demek istiyorum abi nedir onlar öyle:eek: :eek: aurelio ve gökhan zan dışındakiler süper olmuş :)