carlosvekaan yaw arkadaşlar ben bu pes 6 da ancak antrenmanlarda kornerden atıyorum bana maçta nasıl atılır ne olur söuleyin
serginho_20 kolla oynuyosan sadece kaleye doğru çevirmen yeterli ama klavyeyle oynuyosan futbolcununda özelliklerine bağlı mesela ben tümerle atmıştım masterligde
serginho_20 klayenin yön tuşlarıyla oyuncuyu(ama özelliklei olsun şut hızı,falso felan)kaleye doğru çevir biraz orta açma tuşuna bas(a)ve basarken yön tuşlarıyla kaley çevir gol olur ya kendi kalesine atar yada direkt sen atarsın
semihlampir klavyenin ileri tusuna basılı tutup korneri kullanırsan topu havalandırmadan futbolcunun kafa seviyesınde havadan sert açar futbolcunun özelligi degil topa nasıl vurdugu onemlı mesela bechamın vuruşları kornere daha musait direk kafa hizzasına atar tabi korneri kullanırken kklavyenin ileri tuşuna basılı tutarsan içerdede uzun boylu biri varsa tamam çok kolay atarsın hatta bütün kornerlerin tehlikeli olur