Beyler anladığım kadarıyla videonun sonlarına doğru konuşmayı yapan adam 2010 yılında Be a Pro modunun online hale getirileceğine dair hedefleri olduğunu söylüyor.Toplam 10 konsol halinde 5e 5 şekilde online olarak maç yapılabilecekmiş.Maç sırasında herkes kendi adamını kontrol edicek yani.Bu da ii bi takım oyunu gerektirir doğal olarak.Eğer bu hedeflerini gerçekleştirebilirlerse 2 yıl sonraki fifada müthiş bi patlama yaşanır bana göre :) Ancak 10 kişinin aynı anda oynayabilmesi için de Telekomun o zamana kadar bişiler yapması lazım yoksa zor oynarız biz :D