arkadaslar face denemelerine basladım kend facemi yaptım ama o-edit e atınca sag alt kosede resmi cıkmıor ne durumda olduğu galatasaraylı67 nin vıdeosuna gore yaptım sonuc husran
sızce o-dit eski surumu war bende
tesekurler
**Konuyu Fifa 07 Yamaları bölümüne açınız.**