ufuxcan arkadaşlar menejerlikte çok başarılı giderken 2-1 kazandğım bir maç sonrasında şu çıktı ve hiçbirşey anlamadım. Resim :
A_berserker hocam o oluyo arasıra yok birileri ölmüş de takımın siyah pazu bantı takmamıs. bu da senin taraftar desteini ve iş garantini düsürüo burda senin yaptıın hatalı bisey yok ama çıkıo iste
Sporoyun Turkcell Süper Ligi'de her kulüp, kahramanın birine göre geçenlerde ölen oyundan siyah bir kol bandı giydi, ama sen, bunu düzenlemeyi unuttun, şeylerin, sana karşı döndürüyor olduğu bir işaret Galatasaray, bu olduğu için midir?
Sporoyun Orjinal Mesajı Yazan: ufuxcan sağ ol abicim ya. maçtan önce dese biri öldü diye, takardık ama napalım kimse demedi :p :D :D