ewerad ben daha forma işine yeni başladım bi konu açıcaktım ki bu konuyu gördüm.bi denerim ilk formayı yapabilirim sanıyorum belki kötü olur çünkü daha acemiyim.
matrockmamy patch hazırlıyo olmasam yapardım.fanatik milanlıyım çünkü ama patch biter bitmez barca ve milan formalarımı çıkarıcam ;)
veNev Orjinal Mesajı Yazan: SubwooF ya rakadaşlar bide bu formaya bakarmısınız ? buda arsenalin yeni forması benim foruma gel oraya ekledim yorumda yazarsın umarım
auroratmathilda arkadaşlar orjinal milan gattuso forması arıyorum. bana yardım edebilecek olan varsa 100 tl ye kadar arıyorum. lkn_ada@hotmail.com adresine mail atsın. şimdiden teşekkürler.