OziLy Arkadaşlar pesin ana menüsündeki görev yazıları gözükmüor.Ancak alttaki yazılar gözüküor.Bu arada oyunum tak çalıştır.Lütfen yardım edin.Çıldırmak üzereyim.:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :(
soccerman Ekran kartından sadece. 128 onboard var bende. Aynı problemi yaşıyorum. Onboard olmasa problem yaşamazdım herhalde. Neyse şimdi PES2008 çıkıyor. Ben bir koşu gidip sağlam bir ekran kartı alayım :D