crdsa top çok güzel gitmiş ama Vidic'e çarpmış. Yakından Geovanni'nin sert vurmak istediği gözüküyor. Orjinal Mesajı Yazan: _TaYLaN_ van der saar doğrusu : van der sar
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: crdsa top çok güzel gitmiş ama Vidic'e çarpmış. Yakından Geovanni'nin sert vurmak istediği gözüküyor. Orjinal Mesajı Yazan: _TaYLaN_ van der saar doğrusu : van der sar cok mu önemli:D