ua93berkay ben meertyznin patchini indirdim o_text ile e_texti importladım sonra pes 6 açtım oldu ama maça girerken hep hata raporu verdi sonra eskisi ile deiştirdim o da hata raporu verdi ayrıca benim cd rom bozuk pes6 bi daha yükleyemem ne ypçam bilmiyorum bilen warsa cevap yazsın
crdsa daha yarım saat olmadı cevap bekleme öyle hemen. hata veriyor demişsin. ne yazdığını söylersen yardımcı olabilirim.