R2.Savage PES 2008 için 2.PS3 Trailerı... http://www.youtube.com/v/zs3Qy4A_kUk>http://www.youtube.com/v/zs3Qy4A_kUk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
quaresma17 bu trailer değil amatörce cep telefonuyla çekilmiş hemde bence pes 6(2007)ps3 daha iyi gözüküyo sadece