Imagine insan golü atmadı lincoln, inşallah gerisi gelir ikinci yarıda.ilk yarı güzel bi futbol oynadık.Arda kendine gelmiş biraz.umarım kazanırız.
Tearaway yok arkadaş bu forvetlerle olmucak süper oynuyan bi takımımız var ama forvetlerde iş yok bugün forvetimizde crespo gibi bi oyuncumuz olsa bu maç 7-8 sıfır fln biterdi
Venom Vakit daralıyor transfer için. Bir de yeni gelecek oyuncunun uyum sürecini sayarsak, istediğimiz takım 10. haftaya anca çıkar sahaya.
adu Maç bitti 1-0 kazandık. 3'te 3 yaptık ve Lincoln'ün gölü izlemeye değerdi. Umarım galibiyetler böyle arka arkaya gelmeye devam eder. bide şu kaliteli forvet transferi bitse.
Immune Çok umutluyum bu sene takımdan.Hadi hayırlısı. Ayrıca Lincoln'ün golünü arıyorum da henüz bir gelişme yok.
crdsa golü mü istiyorsunuz? http://www.youtube.com/v/F8FS5Q7F3-c>http://www.youtube.com/v/F8FS5Q7F3-c type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> bu da özet http://www.youtube.com/v/pUHmG2tiIvU>http://www.youtube.com/v/pUHmG2tiIvU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
mertergs lincoln müthiş gerçekten adam neler neler yapıyo topsuz alanda da iyi oynuyo ve koşuyo...ama birsürü gol kaçırdık hakan ve ümit çok beceriksiz 8-9 tane çok net pozisyonumuz var 2 top direkten döndü sivasın topları direkten döner fener kurtulur biz atarız ankaragücü kurtulur şansa bak ...her neyse bi forwet alınmalı hakanın kaçırdıklarını özgürcan bile atardı yada panteliç fln gelse bile en azından atar golleri