whiteshadow Fifa 07 gece modu nasıl oynanır yamasız. Ayrıca Ana menüde space(boşluk tuşu)e basınca Instant Match yapıp kendi otomatik maç kuruo ve gece modunda daha güzel bi stadyumda oynanıo bunun hakkında bilgi verir misiniz?
cangele9 kardeş anladığım kadarıyla manager modda gece maçı yapmak istiyon o zaman şunları yap: 1.cm07yi aç 2.tourmenti seç 3.gece maçı yapmak istediğin lige gel 4.friday bölümünü always yap 5.kaydet çık 6.iyi oyunlar