gecekondu1910 masaüstünde iki kez fifa ya tıklıyorum açılmıyor,hiç bi hareketlilik yok hiç bi şey yok,önceden çalışıyodu.ne yapmam gerekir,bilgisi olanlar paylaşabilirmi.ya da yeniden yüklemek mi gerekiyor?
butxani İşletim sisteminden kaynaklanan bir problemdir büyük ihtimalle.Oyun kurulumundan olsa bulamadığı dosya ya da hata için uyarı verirdi.Format at bilgisayara