Orjinal Mesajı Yazan: ◊ τωįsτεяⁿ ◊
Ne bu ingilizce aşkı? konuşturtmayın beni şimdi :D
What's up buddy? What is your problem?
SCN is the best f..k the rest!!
I need to give a 7 days banalgin for myself this pronuncition(kesin yanlış yazdım.Doğru yazdığım nadir zaten bu kelimeyi.. :D )