Bart Simpson evet bende size sagol diyom! hep yorumlarnizi yaziyorsunuz bende mutlu oluyom:) bir rica etsem benim konumu ana sayfaya koydunuz birde sabitlene bilirmisiniz?:D
stinson Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ yeni bir gameplay TIKLA bence ps3 ile xbox 360 fark yok... Şu ana kadar izlediğim en iyi video.Çözünürlük süper.Bir de bunu XBox & PS3+LCD TV de düşünün :)
digimax oyun süperde videodaki o kırmızı kart biraz ağır geldi bana.. bide ispanyanın attığı 2. gol da çok saçma gibi:D..
Mad_Dragon ya ben bir şeye sinir olmaya başladım.yeni modlardan ve Master League'in geliştirilmesinden bahsediliyor ama her video maç içinden oluyor...
Bart Simpson pes 2008 resmi sitesi acildi. pes 2008 forumnda burak mad_dragon un actigi konuya girin;)
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ bende size pes 2008 in resmi sitesini veriyim http://www.konami-pes2008.com/ keşke forumu araştırsaydın.daha önce verilmişti...
hrnclk777 yeni video http://www.dailymotion.com/video/x2zvcc_pes-2008-video-exclu-wwwplayer4ever_events
TaskinMahmut vallaha sırf bu oyun yüzünden çift çekirdek işlemcili bilgisayarımın parçalarını değiştirdim. 2gb ram vardı Core 2 Duo 2,13 ghz işlemci vardı. Şimdi yerine bu sistemim geldi :D haa unutmadan Atı 1024 mb x1950 ekran kartıda cabası :D
Elik Orjinal Mesajı Yazan: fmturkiye vallaha sırf bu oyun yüzünden çift çekirdek işlemcili bilgisayarımın parçalarını değiştirdim. 2gb ram vardı Core 2 Duo 2,13 ghz işlemci vardı. Şimdi yerine bu sistemim geldi :D haa unutmadan Atı 1024 mb x1950 ekran kartıda cabası :D İnşallah sonuç hayırlı olur.