erkay056 arkadaslar pes6 tus ayarlamalrı acil lazım ben FIFA 07 GİBİ YAPMAK İSTİYOM LÜTFEN ACİL YARDIM
berkistan01 canım kardeşim oyunu yüklediğin dosyada settings.exe yi aç keyboardı tıkla oradan ayarlayabilirsin üçgen = arapas R1= KOŞU kare= şut yuvarlak= orta çarpı= pas vs. diğerlerini deneyerek öğren