aslancimbom58 pes 6 da tek bir oyuncu yu kontrol özelliği var diyolar bu doğrumu? doğruysa nasıl oluyo bilen varmı?
crdsa var. taraf seçim yerinde semi auto falan seçiliyor ya. orda çubukları sol tuşuyla indiriyorsun. sol tuşuna sonuna kadar basınca fix oluyor. fix i seçince bir kişiyi kontrol ediyorsun. kare ye basarak kontrol etmek istediğin kişiyi seçebilirsin.
pesciemre Orjinal Mesajı Yazan: crdsa var. taraf seçim yerinde semi auto falan seçiliyor ya. orda çubukları sol tuşuyla indiriyorsun. sol tuşuna sonuna kadar basınca fix oluyor. fix i seçince bir kişiyi kontrol ediyorsun. kare ye basarak kontrol etmek istediğin kişiyi seçebilirsin. aynen böyle eline sağlık yazan arkadaş