Arkadaslar benim 0_sound dosyamda hiç adx dosyası yok tezahürat importlıycaktım olmadı adx olmadığı için ayrıca dkz studio adx dosyalarını görmüyor.yine tezahüratları importlıyacaktım tezahüratların olduğu klasörü gösterdim adx dosyalarını görmedi bir bilgisi olan varsa yardım etsin lütfen.