Rüştü olcak iş değil bence. Rüştü'nünde Volkandan arta kalır bi yanı yok o da hiç olmadık şekilde hatalar yapıyordu hemde ilerlemiş yaşına rağmen. Volkan daha tam anlamıyla ısınmadı. kafasında o maçta oynucagı hiç yoktu.. yani birden bile geliştir. zaten kaleci değişiklikleri çok zordur. Ben Volkan iyi kaleci demiyorum ama Rüştü yok diyede sızlanmamıza gerek yok.
Kezman ahh kezman.. Allahım bu adam neden bu kadar şanssız istiyor yapmak çok istiyor ama bi türlü gerçekleştiremiyor.. Ama şöle 1 maçta 2 gol atsa bi maçtada takımını galibiyete taşısa gerçekten kendini bulcak. umarım bunlardan biri önümüzdeki cl maçı olr.
Ayrıca FB'de Mehmet Yıldız'ı görmek istiyorum :) O nasıl bi fiziktir yaa çok güçlü. :)