crdsa http://www.youtube.com/v/Z8DEwECoCr8>http://www.youtube.com/v/Z8DEwECoCr8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> gerçekten süper atmış, ama 5-3 yenildiler (Kanoute3,Renato2), ilk maç 1-0 yenilmişlerdi, Sevilla Real'i iki maçta da yenerek kupayı aldı.
adu Şu Renato hep önemli maçlarda çıkıp gölünü atıyor. Çok değişik bir oyuncu. Gol de çok güzelmiş sanırım bu kadar uğraş vererek aldıkları Derenthe yüzlerini kara çıkarmayacak.